Na een uitgebreide marktbevraging in samenwerking met Nenova heeft Sitech gekozen voor FrontForce als partner voor hun Command and Control Center. Sitech is een dienstverlener met roots op Chemelot. De dienstverlening van Sitech omvat onderhoudsdiensten, de turnaround van fabrieken, engineering-capaciteit, brandweer en security.
De doorslaggevende factoren van hun keuze? De flexibiliteit van de oplossingen en het inlevingsvermogen van het hele FrontForce Emergency team. Het vermogen van FrontForce om te luisteren naar de specifieke behoeften van Sitech en daarop nauwkeurig afgestemde oplossingen te bieden, sloot perfect aan bij hun DNA.
Met deze samenwerking wordt het Command and Control Center van Sitech uitgerust met de geavanceerde Incident & Crisis Management oplossingen van FrontForce. Deze tools zorgen ervoor dat Sitech op elk moment een volledig overzicht heeft en adequaat kan reageren op incidenten.
Alle Kernvoordelen voor Sitech op een rij:
- Volledig centraal overzicht
Eén geïntegreerd platform dat volledig inzicht geeft in en ondersteuning biedt bij incidenten. - Snelle en effectieve dienstverlening
Een systeem dat ontworpen is om razendsnel de juiste acties in gang te zetten. - Gedetailleerde logging
Volledige registratie van alle acties en informatie voor maximale controle en transparantie. - Gestroomlijnde communicatie
Efficiënte communicatie tussen teams, wat cruciaal is voor een effectieve respons.
Binnenkort delen Sitech & FrontForce een uitgebreide customer case waarin zij de voordelen en resultaten van deze samenwerking verder toelichten.